راهبند بازویی;خرید راهبند آکاردئونی برقی ;خرید راهبند بازویی;نقد و بررسی

تماس با آپامه صنعت

راهبند آکاردئونی برقی یا راهبند بازویی ؟

کدام راهبند را مورد استفاده قرار دهیم تا کارایی بالا تری داشته باشد؟

یکی از سوالات متداول در حین خرید راهبند این است که کدام یک از راهبند ها بهتر است ؟

راهبند آکاردئونی برقی بهتر است یا راهبند بازویی ؟

در این مقاله سعی بر این داریم تا شما خریداران گرامی را با نحوه خرید راهبند آکاردئونی یا همان راهبند ریلی با راهبند بازویی آشنا کنیم .

راهبند آکاردئونی
میزان تردد:

اولین چیزی که  باعث می شود شما بتوانید راهبند مناسب خود را تهیه فرمایید این است که شما بدانید چه میزان تردد از گیت نگهبانی و محل تردد راهبند دارید این عمل باعث می شود که متوجه این قضیه بشویم که سرعت حرکت باز و بسته شدن راهبند چقدر باشد اگر تردد بشدت بالا باشد و در هر دقیقه 3 تا 5 تردد داشته باشید پس در این راهبند آکاردئونی مناسب شما نیست و بایستی راهبندی انتخاب کنید که سرعت بالایی (راهبند سریع) داشته باشد و البته از توانمندی بالایی برخوردار باشد مانند راهبند بازویی آپامه مدل AVB  زیرا این راهبند دارای موتور صنعتی و گیرباکس مرکب می باشد و راهبند تردد نامحدود با سرعت سریع می تواند به شما ارادئه کند تا نیاز راهبند شما بر طرف گردد.


طول معبر:

طول معبر یکی دیگر از راه های تشخیص برتری راهبند بازویی و راهبند آکاردئونی برقی است یعنی هرچه طول معبر شما بیشتر باشد امکان استفاده تکی از راهبند بازویی کمتر است و بایستی 2 عدد راهبند استفاده کرد و نهایتا دو عدد راهبند بازویی 7 متری می توانید استفده کنید که در صورت تردد بالا اسیب زا بوده اما راهبند آکاردونی برقی این مشکل راه رفع کرده و می تواند تا طول 50 متر را هم هندل کند و قطعا جهت بهبود سرعت در متراژ های بالای 30 متر می توان از دو دستگاه استفاده کرد یکی جهت خروج و دیگری جهت ورود .


امنیت :

یکی دیگر از شاخص هایی که باعث می شود شما بتوانید راهبند مورد نظر خود را خوب انتخاب کنید امنیتی بودن و عدم عبود هیچ جانوری از زیر آن است و البته کاهش دید نیز مهم است .

در این صورت شما باید راهبند آکاردئونی برقی را انتخاب کنید چون می تواند تمام نیاز های شما را برطرف کند .

راهبند آکاردئونی برقی در برابر باد مقاوم ، در برابر ضربات خودرو های معمول که باعث شکست بوم راهبند بازویی می شود مقاوم و دارای قابلیت عدم عبود حیوانات به داخل  از همه مهمتر حفظ زیبایی  ظاهری و دارای تنوع رنگ  می باشد .


ارتفاع :

خیلی از اوقات خریدارن محترم میخواهند از راهبند به عنوان یک درب استفاده کنند پس در این مواقع سریعا به سراغ راهبند آکاردئونی برقی می رویم چون این راهبند در 3 ارتفاع 180 و 150 و 120 سانتی متر ساخته شده و در صورت سفارش می تواند بلند تر نیز باشد .


تبلیغات :

در ورودی کارخانه جات اصولا از خوش آمد گویی هایی استفاده می شود یا این که می خواهند لوگو کارخانه بر روی آکاردئون ها هک شود ؛ بله این امکان وجود دارد اما فقط در مدل راهبند آکاردئونی برقی که میتوان با نمایشگر بر روی کشنده تبلیغات و خوش آمدگویی کرد.