راهبند زنجیری

تماس با آپامه صنعت

راهبند زنجیری

از این مدل از راه بند ها هم برای مسدود سازی مسیرهای تردد خودروها در قسمت های ورودی پارکینگ ها، مناطق تحت حفاظت و مواردی دیگر استفاده نمود.

راهبند یکی از وسائل بسیار مهم در تعیین مسیر، ایجاد امنیت در یک ناحیه خاص، مشخص سازی مسیر تردد از یک مکان ویژه، تعیین جایگاهی خاص خصوصا برای مصارف در پارکینگ های اختصاصی خودرو ها، ایجاد امیت جاده ای برای مشخص سازی مسیرهای عبور برای خودرو های در حال گذار از جهت های مختلف، ایجاد امنیت برای جلوگیری از خروج خودرو ها از مسیر های اصلی که می تواند موجب حوادث نیز گردد و موارد بسیار زیاد دیگر از این دست اشاره داشت.در کل باید عنوان نماییم که راه بند وسیله ای بسیار کاربردی و مفید می باشد و میزان هزینه های اعمال شده جهت خرید آن به هیچ عنوان نمی تواند مازاد محسوب شود.

راهبند آپامه صنعت
✔️ کیفیت راهبند زنجیری ارائه بهترین مدل های راهبند 
💰 قیمت راهبند زنجیری براساس مدل و نوع راهبند
⏰ زمان پشتیبانی  9 صبح الی 9شب : 09121097157
☎️ثبت سفارش سفارش تلفنی و حضوری
⌛زمان نصب نصب راهبند پس از ثبت سفارش
⭐ گارانتی ضمانت رفع و تعمیر در سریع ترین زمان ممکن

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از معروف ترین و شناخته شده ترین محصولات در زمینه فناوری تولید راه بند را معرفی نموده و به ارائه شرح مختصری در خصوص هر یک از آن ها نیز اقدام نماییم. دامنه و تنوع محصولات راه بند از نظر شکل، کارکرد، رنگ و تنوع و موارد بسیار زیاد دیگر به کرات زیاد بوده و می توانید انواع آن را در هر گذر و معبری تماشا نمایید، کاربردهای راهبند ها تنها به راهبند های مخصوص خودرو ها و یا وسائل نقلیه محدود نمی باشد، بلکه این وسائل حتی در زمینه تردد عابرین پیاده نیز تعیین کننده بوده و شما می توانید حتی در مکان های معتبری هم چون گالری های هنری و یا حتی موزه ها نیز کاربردهای مختلف آن را مشاهده نمایید.

راهبند زنجیری مینیاتوری

راه بند های زنجیره ای مینیاتوری یکی از بهترین و پر طرفدار ترین مدل های راهبند در سرتاسر جهان محسوب می گردند، می توان از این مدل از راه بند ها هم برای مسدود سازی مسیرهای تردد خودروها در قسمت های ورودی پارکینگ ها، مناطق تحت حفاظت و مواردی دیگر استفاده نمود، و هم می توان از این مدل از راه بند ها برای مسدود سازی و یا تعیین جهت تردد عابرین پیاده بهره گرفت.

رنگ راهبند زنجیری

رنگ های مختلف که در راهبند زنجیره ای مینیاتوری به کار گرفته می شوند. این مدل از راه بند های زیبا، می توانند به عنوان یک وسیله یا ابزار برای تزیین و زیباسازی محیط نیز به کار گرفته شوند. شکل و ظاهر آن ها بسیار جذاب بوده و در کنار آن نیز از تنوع رنگی جالبی در آن ها استفاده شده است. شما می توانید ترکیبی از رنگ های مختلف آن ها را خریداری نموده و در کنار یکدیگر در مکانی خاص متصل نمایید.

مواد سازنده راهبند زنجیری مینیاتوری

این مدل از راه بند ها معمولا از جنس پلاستیک اشباع شده ساخته می شوند، نوع این پلاستیک به صورتی است که آن را به میزان بسیار زیادی مستحکم ساخته و میزان مقاومت آن را در برابر ضربات به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد. یکی دیگر از مزایای این مدل از پلاستیک ها که به پلاستیک انباشته معروف می باشند، این است که در برابر حرارت نیز مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند. از مواد شیمیایی خاصی ای نیز در آن ها (مدل های سفارشی) استفاده می شود. خاصیت این مواد شیمیایی در این است که در اثر تابش مستقیم خورشید در طولانی مدت رنگ خود را از دست نداده و تا مدت ها می توانند خوش رنگی و شادابی خود را حفظ نمایند.

قیمت راه بند های مدل زنجیری مینیاتوری

معمولا این مدل از راه بند ها به علت ساخته شدن از ماده ای پلاستیکی دارای قیمت بسیار بالایی نبوده و در کل بسیار به صرفه و تا حدود بسیار زیادی نیز مقرون به صرفه خواهند بود. در کل در زمینه راهبند ها شما همیشه باید این نکته را به خاطر داشته باشید که راه بند ها همواره ارزش هزینه ای را که برای آن ها پرداخت می نماید، داشته و همچنان نیز خواهند داشت. حال پس از این مقدمه تقریبا طولانی باید عنوان نماییم که میزان قیمت این مدل از راه بند ها که به صورت بلوکی ساخته می شود، میزانی برابر با 25 دلار در ازای هر یک بلوک از این راه بند می باشد.

راهبند آکوردئونی

شرکت آپامه صنعت به کمک کادر متخصص و با تجربه خود در کنار نیروی کار متعهد و دلسوز خود توانسته است تا از مشکلات اقتصادی در طی سالیان اخیر عبور نموده و با افتخار تمام اقدام به تولید بهترین محصولات ممکن با بالاترین کیفیت ممکن داشته و آن ها را در بازار ایران به فروش برساند. افرادی که از محصولات شرکت آپامه صنعت استفاده کرده اند،؛ تماما بازدهی و کیفیت محصولات تولیدی شرکت آپامه صنعت به خصوص محصول اصلی آن راهبند های آکاردئونی را تایید نموده و حتی خرید محصولات این شرکت را به سایرین نیز توصیه می نمایند.

راهبند های بلوکی

راهبند های بسیار خاص و در عین حال زیبا، این مدل از راهبند ها دقیقا مشابه با دیواره های سیمانی ای که معمولا در اطراف محیط های ویزه ساخته می شوند، طراحی شده اند، این مدل از راه بند ها همواره دارای ظاهر زیبا بوده و شما رنگ های متنوعی را از آن ها می توانید در مکان های مختلف ملاحظه نمایید.

 

راهبند های بلوکی

در اکثر اوقات سعی می شود تا از رنگ های ترکیبی سفید و قرمز و یا زرد و سیاه در این مدل از راه بند ها در حالت مرکب آن استفاده گردد، البته علت اصلی انتخاب این دو ترکیب رنگی این است که این رنگ ها برای رانندگان اشنا بوده و در کنار آن نیز رنگ هایی هستند که در تاریکی شب ها می توانند به خوبی خود را در معرض دید افراد و رانندگان در حال تردد به نمایش بگذارند.

کارکرد اصلی راهبند بلوکی

کارکرد اصلی این مدل از راهبند ها را باید در محدود سازی و یا مشخص سازی حد و حدود و یا مرز ناحیه ای خاص دانست. شما معمولا برای این کار از بلوک های سیمانی ای که دقیقا از نظر نقشه ساخت مشابه همین بلوک های پلاستیکی و رنگی می باشند، استفاده می نمایید، از نظر کارکردی آن ها دوام و میزان مقاومت بالاتری داشته و از نظر کارایی و بازدهی نیز به مراتب بهتر از این مدل های پلاستیکی خود می باشند. ولی نباید از اهمیت این بلوک های پلاستیکی که آن ها را در دسته راهبند ها جای داده ایم غافل گردید.

این بلوک های پلاستیکی راهبند هایی هستند که معمولا به صورتی موقت در مکانی قرار گرفته و به صورتی موقت مسیر تردد به ناحیه ای خاص را برای شما مسدود خواهند نمود. کاربری اصلی این مدل از راهبند ها را می توانیم در نواحی ای معرفی نماییم که قرار است آن ناحیه به هر دلیلی برای مدت زمانی مشخص به طور موقت مسدود گردد، به دلیل نیاز به جمع آوری و ساده تر بودن عمل جمع آوری آن پس از دستیابی به اهداف از انجام این عمل، استفاده از این مدل از راهبند ها که عنوان راهبند های بلوکی را نیز پیدا کرده اند به شدت توصیه خواهد شد.