چرا راهبند ایرانی بخریم;راهبند ایرانی باکیفیت;فروش راهبند بازویی;فروش راهبند آکاردئونی برقی;اطلاعات در مورد راهبند;

تماس با آپامه صنعت

مزایای استفاده از راهبند ایرانی باکیفیت

خلاصه از پیدایش راهبند و علت استفاده کارخانجات معتبر از راهبند صنعتی آپامه صنعت

گروه صنعتی آپامه همواره می کوشد تا اطلاعات جامع را در مورد راهبند در اختیار عموم قرار دهد تا افراد بتوانند براحتی نیاز خودشان را در حوزه راهبند برآورده کنند تا  افراد سودجوی  در این بازار شلوغ که فقط قصد دارند به هر شکلی جنس خود را بفروشند و به فکر مشتری و خریدار نیستند نتوانند به خواسته شوم خود برسند.

راهبند نیز مانند خیلی از وسایل دیگر که کسی از تاریخچه اولین ساختشان خبری ندارد می باشد و نمیتوان گفت که دقیقا برای اولین بار در کجا استفاده شده و یا طراحی اش حتی به صورت ابتدایی در کدام قاره یا کشور بوده ولی با نگاهی جالب به کتاب هایی تاریخی می توان دید که در عصر های گذشته هم استفاده از راهبند یا چیز هایی از این قبیل که باعث سد معبر شده وجود داشته است .

با مروری بر کتاب ها و یا گفته های نقل شده میتوان دریافت که در ایام قدیم راهبند بازویی وجود داشته و این راهبند با استفاده از چوب برخی  از درختان ماننده درخت آلبالو برای بوم راهبند و برای بدنه از چوب گردو استفاده می شده تا بتوانند جلو عبور را بگیرند اگر به زمان های عقب تر برگردیم احتمالا برای کنترل تردد افراد یا احشام از چوب های نازک خوار دار استفاده می شد است که جمع کردن آن های برای عبور خودشان نیز سخت بوده است .

اما با پیشرفت تکنولوژی کشور های صاحب سبک وارد این حوزه شدند و شروع به ساخت دستگاه هایی کردند که از وسایل سخت و سنگین استفاده می شود یا اهن آلات چون مقاومت آن ها نسبت به چوب بالا تر بود و راهبند بازویی یا راهبند کشویی مقاوم تری میتوانستند داشته باشند.

طبق شواهد اولین الکتروموتور ها در قرن17 و 18 ساخته شدند تا بتواند کمک بسیار زیادی در زندگی روزمره امروز ما داشته باشد حال این سوال پیش می آید

1- آیا در آن زمان ها هم کسی به این فکر بوده که راهبند برقی بسازد؟

2-آیا کسی راهبندی ساخته که مشخصاتی از آن دستگاه در حال حاضر در جایی ثبت نشده باشد ؟

و چندین سوال دیگر که شاید خیلی از آن های به تاریخ پیوسته و یا دیگر آنقدر از زمانش گذشته باشد تا برای این که چیزی از آن ها به یاد کسی نیاد.

در اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21 شرکت ها به صورت اختصاصی تر سعی کردند راهبند  بسازند که هم با سیستم برق کار کنند و هم مقاومت بهتری داشته باشد و با از همه مهتر باز و بسته کردن راهبند برقی خیلی راحت تر است .


راهبند در ایران:

راهبند های موجود در بازار ایران اصولا از 2 کشور وارد می شود

1- ایتالیا

2-چین

این دو دسته راه بند بنا به کیفیت مبالغ مخلفی دارند در حال حاضر در ایران تا 100.000.000 تومان هم می توان راهبند تهیه کرد اما چرا این مبالغ بالا ؟؟؟ایا تنها کیفیت باعث به وجود آمدن این اعداد است ؟؟؟

یکی از مهترین علل بوجود آمدن این چنین قیمت ها تغیرات نرخ ارز است و واردکنندگان این دستگاه ها به خاطر سود آوری بالا بازم هم این دستگاه ها را وارد میکنند و در بعضی از مواقع موقع دادن خدمات یا گارانتی از آن تفرفه میروند ، به راستی علت این موضوع چیست ؟؟؟؟

بله درسته علت این موضوع نبود قطعات این دستگاه ها به طور جامع در ایران است چون این دستگاه ها تماما از قطعات کارخانه مبدا پیروی میکنند و با وجود اعداد و ارقام زیاد واردات کارخانه های وارد کننده زیر باز هزینه واردات هزینه های وسایل جانبی نمیروند و این چنین دست خیلی از افرادی که راهنبدی خارجی خریده اند خالی می ماند.

چرا راهبند با کیفیت ایرانی ؟؟؟؟

همان طور که در متن بالا دیده اید با وجود تحریم ها و عدم وجود قطعات به صورت مناسب خیلی از واردکنندگان رمق واردات نداشته و یا واردات خود را کاهش داده اند و خیلی از این افراد با گروه صنعتی آپامه ارتباط برقرار کرده و خواستار ساخت دستگاه به صورت انحصاری برای خود هستند که این کار و تولید راهبند ایرانی به صورت انحصاری با طراحی خاص برای آن شرکت قابل انجام می باشد و با این کار کمک می شود به عدم خروج ارز از کشور که راه مناسبی است برای شروع به کار بیشتر نیروی کار ایرانی و داخلی .

در این بین شرکت های زیادی در ایران اقدام به ساخت راهبند می کنند که این جا این سوال پیش می آید که آیا استاندارد های لازم در ساخت دستگاه ها رعایت میشود یا خیر !!!!!!

به طور حتم شرکت هایی هستند که در این زمینه تولید راهبند با قطعات استاندارد دارند اما پیدا کردنشان در این حوزه مقداری مشکل است .

راهبند های بازویی آپامه صنعت دارای مشخصات قوی می باشد که می توانید با کلیک بروی کلمه راهبند بازویی آپامه صنعت مشخصات آن را به طور کامل ببنید و از آن لذت ببرید

1- وجود موتور قوی 750 وات صنعتی موجود در این راهبند که نام و آوازه ایرانی را یدک می کشد یکی از این علل می باشد .

2-وجود گیرباکس کوپل شده قدرتمند که توان جابجایی بوم راهبند استاندارد 8 ضلعی تا 9 متر را نیز دارد .

3-وجود سیستم برق رسانی هوشمند وکنترلر های قدرتمند که می تواند حتی دور موتور شما را کنترل کند و نوسانات برق دستگاه شمارا کنترل کند .

4-ساخته شده از ورق ضخیم که راهبند ایتالیایی  به چشم خود نیز ندیده اند.

...

همه و همه نشان از این راهبند قدرتمند دارد .

شما کلیک بر روی دانلود کاتالوگ در این قسمت می توانید نمونه کار های ما را در کاتالوگ دریافت کنید و یا جهت تماس با ما کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ


قیمت راهبند :

قیمت راهبند های گروه صنعتی آپامه بستگی به مدل انتخاب راهبند شما دارد که راهبند بازویی است یا راهبند آکاردئونی ولی در حالت کلی لیست قیمت راهبند آپامه را میتوان از متری 300هزار تومان در نظر گرفت .


جنس راهبند:

تمامی راهبند موجود در گروه صنعتی آپامه ساخت این شرکت می باشد و از جنس آهنی یا آلمینیوم است.