بهترین مدل راهبند های اهرمی اتوماتیک در شرکت آپامه صنعت

تماس با آپامه صنعت

راهبند اتوماتیک آون EB450

یکی از بهترین مدل راهبند های اهرمی اتوماتیک می باشد.

راهبند که قصد داریم به شما معرفی نماییم، یکی از پربازده ترین و کم نقص ترین مدل از راه بند های اهرمی اتوماتیک محسوب می شود و همچنان میزان سطح سفارش آن یکی از بالاترین ها محسوب می گردد. 

متاسفانه این مدل از راه بند ها امروزه دیگر از جدول ساخت شرکت ها خارج شده و تقریبا دیگر به هیچ عنوان تولید نمی شوند. و البته مدل های جدید تر و بی نقص تری با طراحی هایی به مراتب بهتر نیز جایگزین آن ها شده و کم کم در حال تغییر دادن نظر مشتریان در رابطه با بهترین راه بند اهرمی بودن مدل آون EB450 می باشند.

بهترین مدل راهبند های اهرمی اتوماتیک

راهبند آون یکی از بهترین مدل راهبند های اهرمی اتوماتیک می باشد. نوع برخاستن و نشستن اهرم این مدل از راه بند ها به قدری دقیق بوده است که کمترین میزان اشتباه و موارد آسیب رسانیدن به خودروهایی که قرار است از زیر آن تردد نمایند از نتایج کاری این مدل از راه بند ها گزارش شده است. بازدهی بالای این مدل از راهبند ها در کنار میزان استهلاک بسیار کم آن ها باعث شده است تا تمامی مالکان پارکینگ ها علاقه مند به تهیه این مدل از راه بند باشند.

 

بهترین مدل راهبند های اهرمی اتوماتیک

 

طول استاندارد بازوی متحرک راه بند آون EB450 تقریبا چیزی در حدود 1135 میلیمتر بوده و تقریبا چیزی در حدود 840 میلیمتر نیز از قسمت میله نگهدارنده به عقب برده شده اند تا بتواند به بهترین شکل حالت لنگر اندازی میله را در هنگام برخواستن و نشستن جبران نماید. البته این مدل از راهبند ها دارای تنوع اندازه باز می باشد یعنی می توان آن ها را برای فضاهای بزرگ تری نیز در نظر گرفت. حد نهایی طول بازوی این میله ها تا 4 متر خواهد بود. البته ابعاد معمول بازوی این مدل از راهبند ها نیز 76 در 38 میلیمتر خواهد بود.

شکل راه بند مدل آون EB450

معمولا شکل و مدل ساخت آن ها به صورتی مستطیل شکل است (البته در مواردی نیز به صورت دایره وار طراحی می شوند). جنس ساخت آن ها معمولا فلزی سبک مانند آلومینیوم می باشد که بوسیله نوارهای سفید و قرمزی برای داشتن حداکثر میزان دید ممکن در تاریکی ساخته می شوند. (البته برخی مدل ها با رنگ های زرد و مشکی نیز از این مدل از راهبند تاکنون مشاهده شده اند).

ویژگی های راه بند های مدل آون

ابتدا به ذکر ویژگی های کلیدی این مدل از راه بند ها در این جا خواهیم پرداخت:

1. یکی از بزرگترین ویژگی ها یا همان موارد مهم در تولید این مدل از راهبند ها را باید قابلیت دوست دار محیط زیست بودن آن ها دانست. این مدل از راه بند ها به صورت 100 درصد تجدید پذیر یا قابلیت تبدیل شدن به طبیعت را دارا می باشند.

2. از بزرگ ترین ویژگی های این مدل از راهبند ها را که البته شاید بتوان آن را مزیت نیز محسوب داشت، دارای بودن مورد اتوماتیک بودن این مدل از راهبند ها تحت عنوان راهبند های آون مدل EB450 معرفی کرد.

3. هنگامی که صحبت از اتوماتیک بودن و برقی بودن می شود، یک مسئله است که امروزه بسیار جلب توجه خواهد کرد. امروزه که بحث از صرفه جویی در مصرف انرژی مطرح شده است، شما همیشه باید وسائلی را به کار بندید که کمترین میزان مصرف را دارا باشند به همین خاطر اکنون که صحبت از برقی بودن این راهبند می شود، میزان مصرف برق آن اهمیت خواهد داشت. در کل این مطلب را لازم است به این صورت تعریف کرد که راهبند مدل آون با برق 230 ولت کار کرده و در حالت 6 آمپری خود حدود 50 Hz خواهد بود.

راه بند آون EB450 با کلید وضعیت

 این مدل از راهبند که به عنوان راه بند آون EB450 معروف شده است، در کنار اتومات بودن یا همان خودکار بودن دارای کلید وضعیتی است که می توانید در صورت بروز اختلالی در عملکرد این سیستم می توانید بخش کارکرد دستی آن را فعال نموده و در کل به صورتی دستی آن را بلند کرده و یا در جای خود بنشانید.

 انواع مختلف راه بند آون در طراحی های متنوع آن مشاهده می شود. در طراحی های مختلف و متنوع آن ها سعی می شود از مدل های مستطیلی، دایره ای گرفته تا طراحی در اندازه ها و طول های مختلف یا رنگ های متنوع اشاره داشت.

راهبند های آون EB450 به صورت دولایه ای

برخی از مدل های راهبند های آون EB450 به صورت دولایه ای طراحی می شوند. این باعث می شود تا دید در شب آن ها از فعالیت بسیار بیشتری برخوردار گردیده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن در هنگام تاریکی از آن بهره برداری نمایید. اکنون که سخن از ویژگی های راهبند های آون EB450 نام بردیم، بهتر است سری نیز به مزایای متنوع این مدل از راه بند های پر طرفدار زده تا شما را با گوشه ای از این موارد نیز آشنا نماییم.

مزایای راه بند های مدل آون

مزایای راهبند های مدل اون EB450 را در چند بند در این جا قصد داریم که یادآوری نماییم. 1. یکی از بزرگ ترین مزایای راه بند های آون را باید مقاوم ساخته شدن آن ها نامید. این مقاوم ساخته شدن و استفاده از موادی درجه یک در حین ساخت باعث گردیده است تا در ترکیب با طراحی ای فوق العاده کمترین میزان هزینه جهت نگهداری را برای شما به دنبال داشته باشد.

مزایای راه بند های مدل آون

2. از دیگر مزیت از نظر هزینه ای این مدل از راه بند را باید سادگی نصب آن توصیف نمود. درست است که شما ممکن است با خود بی اندیشید که سادگی نصب می تواند چه اهمیتی را داشته باشد. ولی لازم است در این جا به شما یادآوری نماییم که در صورتی که بخواهید از یک کارشناس برای نصب راه بند مورد نظر استفاده نمایید، لازم است هزینه زیادی جهت ایاب و ذهاب و هم چنین دستمزد به وی بپردازید.

همین سادگی نصب می تواند سبب کاهش هزینه های شما به میزان نسبتا زیادی گردد. 3. همان گونه که در بخش ویژگی ها از این مزیت نام بردیم بهتر است در بخش ایده آل خود یعنی مزایای راه بند آون EB450 نیز از آن یاد کرده و حداقل اشاره ای به این موضوع داشته باشیم.

راه بند اتوماتیک آون EB450 با کلید

یکی از مزایای بسیار بزرگی که راه بند اتوماتیک آون EB450 در خود دارد، تعبیه شدن کلیدی بر روی سطح آن است که بوسیله فشردن آن شما می توانید راه بند را از حالت اتومات خارج نموده و به صورت دستی اقدام به کنترل آن نمایید. این ممکن است در ظاهر مسئله مهمی تلقی نگردد، ولی هنگامی که با مشکل انرژی یا قطعی انرژی مواجه گردیدید واقعا به اهمیت تعبیه شدن این مورد بشدت آشنا خواهید شد. 4. یکی دیگر از مزایای بسیار با اهمیت این مدل از راهبند را باید میزان مقاومت بسیار بالای بدنه اهرم یا همان بازوی راهبند نامید.

این مطلب زمانی اهمیتی بیش از پیش می یابد که احتمال وقوع حادثه در محل مورد نظر شما زیاد باشد. در صورت برخورد خودرویی به صورتی غیر عمد، معمولا راه بند ها از قسمت بازو یا همان اهرم خود دچار خساراتی می شوند. ولی در این مدل به شما تضمین می دهیم که نسبت به سایر انواع راهبند ها میزان خسارات آن در حداقل ممکن بوده و می توانید با خیال راحت از آن بهره برداری نمایید.

5. در کل از نظر نگارنده این مورد پنجم را باید پر اهمیت ترین ویژگی این مدل از راه بند ها دانست. همین مورد است که این مدل از راه بند های اتوماتیک را تبدیل به بهترین مدل از راهبندهایی نموده است که تا کنون طراحی شده اند. این مزیت امکان باز و بسته شدن راهبند به تعداد دفعات زیاد می باشد.

کاربرد راه بند اتوماتیک آون EB450

این وسیله به صورتی طراحی شده است که شما می توانید حتی در معابر پر تردد نیز به این دستگاه به صورتی کامل اعتماد کرده و سیستم به صورتی طراحی شده است که به بازو اجاره می دهد تا به سرعت و به تعداد دفعات زیادی در فواصل زمانی اندک بلند و کوتاه شده و هیچ گونه ایرادی نیز در روند کاری آن صورت نپذیرد.

 

کاربرد راه بند اتوماتیک آون