راهبند بازویی;راهبند آکاردئونی برقی;راهبند اهرمی;فروش راهبند;راهبند آکاردئونی;

تماس با آپامه صنعت

راهبند های برقی و دستی شرکت آپامه صنعت

آپامه صنعت تخصصی ترین مرجع تولید انواع گیت های کنترل تردد برقی و دستی در ایران

هدف از نگارش این مقاله آشنایی بیشتر و کاربردی شما همراهان با شرکت آپامه صنعت می باشد و قصد داریم تمامی محصولات این شرکت را از قبیل انواع راهبند های برقی و دستی به صورت راهبند بازویی یا راهبند های آکاردئونی و یا راهبند های امنیتی به صورت کامل واشکافی کرده تا در نهایت بتوانیم شما عزیزان را به طور کامل با محصولات گروه  صنعتی آپامه تخصصی ترین مرجع تولید راهبند در ایران آشنا کنیم تا بتوانید در زمان خرید راهبند و یا حفاظ برای مجموعه ها یا مشتریان خود انتخاب خوب و درستی داشته باشید و خدایی ناکرده به اشتباه نیفتاده و درست تصمیم گیری کنید چون هر انتخاب اشتباه در این حوزه ممکن است بسیار اثرات مخربی را به همراه داشته باشد چون همانطور که میدانید این دستگاه بیشتر در مکان هایی نصب می‌شود که ورود و خروج و یا حفاظت از اجزای مختلف را برعهده دارند حتما تا انتهای این مقاله با ما  همراه باشید و در صورت هر گونه سوال حتما با تماس و سوالات خود را در زمینه راهبند و حفاظ برطرف نمایید. پس تا دیر نشده کمربند هاتونو ببندید تا شروع کنیم 😂😂

 

محصولات راهبند به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:


1-راهبند بازویی یا راهبند اهرمی
2-راهبند آکاردئونی یا راهبند کشویی
3-راهبند امنیتی یا ضد تروریستی

 

1-1-راهبند بازویی یا راهبند اهرمی :

در ابتدای امر میریم سراغ پر طرفدارترین نوع راهبند که همانطور که گفتم راهبند اهرمی یا بازویی می باشد .راهبند های اهرمی به دو دسته راهبند های برقی و راهبند های دستی تقسیم می‌شود.
راهبند های دستی آپامه صنعت :

دراین مدل راهبند ها دستگاه متشکل از یه باکس به ابعاد 450*450*1160می باشد که با رنگ درجه 1 کوره آپامه صنعت پوشیده می‌شود جنس رنگ کوره آپامه از نوع پلی استر است و در مقابل تمامی اشعه ی خورشید بسیار مقاوم می باشد و دستگاه را از پوشیدگی به طور کامل نجات می‌دهد و شما با خیال راحت می توانید از آن در کلیه مناطق آب و هوایی ایران استفاده کنید. داخل این دستگاه دارای گیرباکس دستی بسیار قدرتمند می باشد و از خروجی و بیرون دستگاه یک فلکه اهرمی وجود دارد که افراد با چرخش آن می‌تواند اهرم راهبند را بالا و پایین کنند اهرم این دستگاه هیچ تفاوتی با اهرم راهبند های بازویی برقی ندارد و در این مدل دستگاه ها میتوانید با استفاده از ترانس های الکتریکی ریسه های روشنایی و چراغ های راهنمایی زیبایی را برای راهبند های خود تدارک ببینید نمونه راهبند بازویی دستی به زیبا ترین شکل ممکن در عکس زیر نمایانگر شکوه و عظمت راهبند ایرانی آپامه صنعت می باشد

راهبند بازویی دستی

 


راهبند برقی آپامه صنعت :

این دستگاه ها نیز از بدنه و بوم راهبند های دستی پیروی می‌کنند و رنگ آن ها نیز از همان مدل میباشد و فرق اساسی این دستگاه با راهبند دستی در حالت الکتروموتور و ریموت این دستگاه است در کارخانه آپامه صنعت از دو مدل راهبند برقی استفاده می‌شود اولین مورد آن راهبند بازویی برقی مدل 370 وات می باشد که از موتور توانند ایرانی 370 وات موتوژن تبریز یا الکتروژن تهران بهره مند می باشد و گیرباکس این دستگاه ها از برترین برند روز گیرباکس ایران شرکت شاکرین اصفهان می باشد که با یکدیگر کوپل شده و راهبند زیبای برقی را می سازند در نوع دوم راهبند های آپامه صنعت از موتور 750 وات ایرانی و گیرباکس نمره بالاتر ایرانی استفاده شده است تا بتواند بوم فنس سنگین جهت رد نشدن احشام از زیر خود را تداعی کند

این دستگاه ها در تیپ های قوی تر از مدار پی ال سی و مدار اینورتر فرکانسی بهرمند است و می‌توانید بکمک این مدار امکانات زیر راه داشته باشید:
1-از موتور صنعتی 3 فاز و بهره گیری از ورودی برق 220 ولت تکفاز  استفاده کنید
1-سرعت موتور خود را تنظیم کنید
٣-جلوگیری از نوسانات برق احتمالی و سوختن دستگاه

این دو دستگاه به خاطر وجود قطعات صنعتی دارای تردد نا محدود در طول شبانه روز هستند و قابل رقابت با تمام راهبند های روز اروپایی رو دارا هستند. و با خیال راحت میتوانید آن را تهیه و نصب بفرمایید.

 

راهبند بازویی آپامه صنعت مدل avb-br370راهبند بازویی آپامه صنعت

 


ویژگی های سازه:
•    کابین فلزی هشت وجهی با طرح زیبا به ابعاد (450x450x1160mm )( (400x300x1160mm)
•    رنگ پودری الکترو استاتیک
•    بازوی آلومینیومی با مقطع 8 ضلعی به ابعاد 45*100
•    دارای پایه نگهدارنده قابل تنظیم در انتهای بوم دستگاه
•    کارکرد با برق ورودی 220 ولت شهری
•    دارای ضربه گیر الاستیک در زیر بوم
•    دارای ال ای دی رشته ای در سرتاسر طول بوم دستگاه جهت دید بهتر در شب
•    با توجه به اینکه از موتور و گیربکس صنعتی توان بالا در سیستم محرک دستگاه استفاده شده است بنابراین دستگاه ارایه شده هیچگونه محدودیت تعداد تردد را نداشته و به تعداد نامحدود قابل استفاده می باشد.

 


ویژگی های الکتریکال:
•    موتور الکتریکی 370  وات تک فاز و  750 وات سه فاز با مارک معتبر ایرانی
•    قابلیت اضافه کردن اینور و مدار PLC به راهبند ها 
•    دارای اینورتر 1.5 کیلو وات با ورودی برق تک فاز 
•    کارکرد دستگاه با برق ورودی 220 ولت شهری 
•    گیربکس  مرکب با نسبت تبدیل i=1/450 ساخت ایران.
•    دور خروجی گیربکس حدود 3 rpm 
•    زمان کورس حرکت بوم دستگاه حدود 5 ثانیه با تغییر زمان کارکرد با تغییر دور موتور با اینورتر فرکانسی
•    دارای اهرم حرکت دستی در حالت قطع برق
•    دارای میکروسویچ های قابل تنظیم حد بالا و حد پایین برای محدود سازی کورس حرکت بوم دستگاه
•    دارای استاپر مکانیکی در انتهای کورس حرکت
•    دارای ال ای دی رشته ای در سرتاسر بوم دستگاه یا بلوکی 

 

1-2 - راهبند های آکاردئونی:


نوع دوم راهبند های موجود در کارخانه آپامه صنعت راهبند های آکاردئونی هستند که خود به دو نوع برقی و دستی تقسیم می شود که توضیح مفصلی راجع به این راهبند برای شما داریم

مدل اول مدل سبک XGT

راهبند آکاردئونی دستی xgt

این مدل راهبند ها همانطور که از نامش پیداس دارای وزن سبک است و قابلیت حمل دارد و به خاطر اوزان کمی که دارای می باشند میتوانید آن را به راحتی حمل بفرمایید از آن استفاده بهینه کنید. این دستگاه به دو مدل تقسیم می‌شود
نوع استاندارد و نوع نیم استاندارد
در مدل استاندارد از قوطی های پایه کنار 40*40 و لینک های بیضی 40*10استفاده شده و در مدل نیم استاندارد از لینک های بیضی 25*10 هر دو در کارخانه آپامه صنعت به حرفه ای ترین شکل ممکن رنگ شده و بعد با استفاده از پرچ ها و مهره های بسیار قوی پرچ می‌شوند که تصاویر و جزئیات آن را در زیر می‌بینید

راهبند آکاردئونی دستی

مشخصات فنی حفاظ XGT :
1)    تجهیزات ارائه شده مطابق نمونه XGT کاتالوگ می باشد.
2)    تجهیزات ارئه شده از نوع راه بند (حفاظ) پرتابل و قابل جمع شدن با استفاده از مکانیزم آکاردئونی می باشد.
3)    راه بند ارائه شده دارای دو پایه کناری بوده که به همراه دستگاه قابل جمع شدن و جابجائی می باشد.
4)    در صورت استفاده از چند حفاظ (راه بند) ، راه بند ارائه شده می تواند با لینک شدن به یکدیگر علاوه بر امکان پوشش طول های بلند تر ، با استفاده از مکانیزم لولائی به طرفین چرخیده و بنابراین راه بند می تواند برای محصور کردن محوطه ها بصورت چند وجهی استفاده گردند.
5)    کلیه راه بندها دارای پایه های مورد استفاده از نوع پروفیل های فلزی  40x40 می باشند.
6)    کلیه راه بند ها دارای لینک های مورد استفاده از نوع پروفیل های آلومینیومی یا فلزی40x10 می باشند.
7)    کلیه تجهیزات ارائه شده دارای رنگ پودری کوره ای پلی استر مقاوم در مقابل صدمات محیطی و اشعه های UV خورشید میباشند.
8)    بر روی لینک وسط جلو هر راه بند بنا به درخواست می تواند یک عدد تابلو شبرنگ استاندارد با علامت مورد نظر به ابعاد تابلو   (250 mmx300 mm) نصب گردد.
9)    در صورت درخواست راه بندها (حفاظ ) می تواند با چرخ ارائه گردد.
10)    در صورت درخواست راه بندها (حفاظ ) می تواند با پرچم ارائه گردد.
11)    در صورت درخواست راه بند ها (حفاظ) می تواند با چراغ چشمک زن ارائه گردد

 

راهبند آکاردئونی مدل XGD

این دستگاه برخلاف دستگاه مدل سبک که آزادانه به هرجا میشود.از آن استفاده کرد بایستی یک سمت آن را ثابت کرد و از یک طرف متحرک استفاده کرد ارتفاع این دستگاه ها از 120 و 150 و 180 سانتی متر تشکیل می شود و دارای لینک های 25در10 می باشد و پوشش رنگ آن هم از نوع پودری پلی استر می باشد.

 

الف- مشخصات فنی حفاظ ثابت مدل XGD
1)    تجهیزات ارائه شده مطابق نمونه XGD کاتالوگ می باشد.
2)    تجهیزات ارئه شده از نوع راه بند (حفاظ ) با پایه ها ی ثابت از طرفین و قابل جمع شدن با استفاده از مکانیزم آکاردئونی می باشد.
3)    راه بند (حفاظ ) های ارائه شده پس از جمع شدن می تواند با استفاده از مکانیزم لولائی به طرفین چرخیده و بنابراین راه بند (حفاظ ) پس از جمع شدن هیچگونه محدودیتی برای دهانه کار ایجاد نمی نماید.
4)    راه بند (حفاظ ) می تواند از نوع تک لنگه ای یا دو لنگه ای باشند.
5)    در دو طرف دهانه کار ، می تواند دو عدد ستون از نوع پروفیل صنعتی فلزی به ابعاد 60*60 mm بعنوان ستون های نگهدارنده دستگاه پیش بینی گردد.
6)    کلیه راه بند (حفاظ ) ها دارای لینک های مورد استفاده از نوع پروفیل های صنعتی فلزی  25x10 می باشند.
7)    کلیه تجهیزات ارائه شده دارای رنگ پودری کوره ای پلی استر مقاوم در مقابل صدمات محیطی و اشعه های UV خورشیدمیباشند.
8)    بر روی پایه وسط جلو هر لنگه راه بند (حفاظ ) بنا به درخواست می تواند یک عدد تابلو شبرنگ استاندارد "ورود ممنوع" و یا علامت دیگر مورد درخواست به ابعاد تابلو  (250 mmx300 mm)نصب گردد.
9)    در صورت پوشش آسفالت زمین موجود ، محل نصب ستون راه بند ها بایستی بصورت یک صفحه ستون فلزی به ابعاد 400*400*10 mm در بتون به عمق 400 mm کار گذاشته شود. 
10)    بهتر است مسیر حرکت راه بند به عرض 400mm بصورت بدون شیب و صاف باشد

راهبند آکاردئونی دستی مدل XGD

راهبند آکاردئونی دستی XGD

راهبند آکاردئونی نیم سنگین

در این مدل راهبند ها از لینک های 30*15بیضی یا 40*20بیضی استفاده شده فاصله هر لوزی حدودا 40 سانتی متر می باشد و هر 4 لوزی درمیان یک عدد قوطی یو گارد جهت محافظت و هدایت بهتر راهبند بکار گرفته می شود
این دستگاه ها را می‌توان در در طول های نامحدود و ارتفاع 120و 150 و 180 بکار گرفت ازاین دستگاه ها بیشتر جهت جداسازی فضای های کارخانه جات یا درب های غیر اصلی کارخانه در مساجد و مصلی ها و... استفاده کرد که هم قیمت مناسب و هم کیفیت عالی را داراست.

 

راهبند آکاردئونی نیم سنگین

 


راهبند آکاردئونی سنگین مدلHGD


این مدل راهبند ها را می‌تواند قوی ترین و شکیل ترین نوع راهبند های دستی نامید زیرا از تسمه های 40*20استفاده شده و هر 40 سانت 40 سانت یک عدد قوطی آهنی 40 *40 به عنوان حفاظ استفاده شده این دستگاه ها را بیشتر بعنوان درب کارخانه در سه ارتفاع 120 و 150 و180 سانتی متر می‌توان استفاده کرد

راهبند اکاردئونی سنگین


راهبندآکاردئونی برقی EGD
شاید که نه قطعا کارآمدترین مدل راهبندهای ریموت دار در دنیا را راهبند های مقاوم آهنی آکاردئونی برقی تشکیل می‌دهند زیرا هم سازه ای قوی در برابر ضربه دارند و هم ساختار زیباو ورود کلیه افراد  جلوگیری می‌کند . 
در این دستگاه ها با دو قسمت سرو کار داریم یک قسمت کشنده و قسمت دیگر آکاردئون ها  قسمت آکاردئون ها از مدل سنگین راهبند های دستی تبعیت می‌کند و فقط به جای چرخ لاستیکی از چرخ های مناسب جهت حرکت بر روی میلگرد استفاده شده در قسمت دوم یعنی کشنده ما دارای یک موتور 1 اسب بخار توانمند هستیم که می‌تواند این آکاردئون ها را به راحتی تا طول 50 متر جا به جا کند این دستگاه ها از 25 تا 40 کیلو به ازای هر متر طول وزن دارند و به راحتی با حرکت باد نمی افتد. 
در این نوع سازه ها می‌توان از نمایشگر های روان با نوشته های قرمز استفاده کرد و بر روی آن آن. اع متن های روان از جمله خوش آمد خوش آمد گویی و غیره را نشان داد
مدار این دستگاه اختصاصی آپامه صنعت می باشد تردد این دستگاه صنعتی است و می‌توانید در مجتمع های مسکونی پر تردد نصب کرد. 

 

 

 

ویژگی های سازه
1-    راه بند ارائه شده از نوع راه بند (حفاظ ) با مکانیزم آکاردئونی و دستی می باشد..
2-    راه بند (حفاظ ) می تواند از نوع تک لنگه ای یا دو لنگه ای باشند.
3-    دو انتهای دستگاه می تواند دارای چرخ بوده و بنابراین راه بند قابل جابجایی خواهد بود
4-    کلیه راه بند ها دارای لینک های مورد استفاده از نوع پروفیل های لوله بیضی فلزی  20*40 می باشند.
5-    پایه های رابط دستگاه از پروفیل قوطی صنعتی40*40 دودرمیان چرخدار
6-    کلیه تجهیزات ارائه شده دارای رنگ پودری کوره ای پلی استر مقاوم در مقابل صدمات محیطی و اشعه های UV خورشید می باشند.
7-    قابلیت نصب شبرنگ 

 


ویژگی های الکتریکال
1-    موتور الکتریکی  220V-AC-50Hz 
2-    توان 1 HP  و سرعت خطی حرکت   0.7 m/sec 
3-    بدون محدودیت طول مسیر
4-    قابلیت فرمان با کنترل از راه دور (Remote control) با برد حدود 50 متر 
5-    دارای کلید فرمان دستی (Manuall)
6-    دارای تجهیزات معمول ایمنی از قبیل فلاشر، چشم الکترونیک ، میکروسویچ حدی ، کلید ایست اضطراری 
7-    قابلیت نصب نمایشگر LED  روان
8-    قابلیت اضافه کردن اینورتر

راهبند آکاردئونی برقی

 

راهبند مدل IGD:


مشخصات فنی حفاظ ثابت مدل IGD
•    امکان ایجاد مسیرهای مستقیم طولانی و یا مسیر هایی با پیکر بندی دلخواه جهت هدایت افراد ، ایجاد پارتیشن پارکینگی  و محوطه انباشت تجهیزات.
•    ایجاد میسر خاص برای تردد تجهیزات حمل مواد در انبارها و کارخانجات.
•    قابلیت اتصال درب های ورود و خروج (Access Door) .
•    امکان حمل دستی و انباشت موثر.
•    عدم امکان جداسازی از یکدیگر بدون چرخش تا زاویه 30 درجه
•    امکان نصب چرخ
•    اندازه ها: طول 2 متر و ارتفاع 1100 میلیمتر  می باشند.
•    قابلیت نصب تابلو های ایمنی با نشان های ترافیکی و بازدارنده

راهنبد قابل حمل

 

راهبند مدل MGD:

مشخصات فنی حفاظ ثابت مدل MGD
1)    تجهیزات ارائه شده مطابق نمونه MGD کاتالوگ می باشد.
2)    تجهیزات ارئه شده از نوع حفاظ با پایه ها ی ثابت از طرفین و پانل هایی می باشد که توسط اتصالات پیچ و مهره ای و کلمپ های مخصوص به هم متصل شده اند.
3)    کلیه اجزاء توسط جیگ و فیکسچر و در محل کارخانه این شرکت جوشکاری شده و بنابراین کیفیت جوشکاری در حد مناسب و قابل قبولی خواهد بود.
4)    توری مورد استفاده از نوع پانل های با شبکه 4*30*80 میلیمتر می باشد.
5)     قاب توری ها از پروفیل قوطی صنعتی 2*30*30 ساخته می شود.
6)    در دو طرف هر پانل ، دو عدد ستون از نوع پروفیل صنعتی فلزی به ابعاد 60*60 mm بعنوان ستون های نگهدارنده حفاظ پیش بینی شده است.
7)    ستون های حفاظ دارای پایه ستون مخصوص جهت نصب بر روی فونداسیون مربوطه می باشد.
8)    کلیه حفاظ ها دارای کلمپ های مورد استفاده از جنس تسمه های صنعتی فلزی  40x3 mm شکل داده شده جهت اتصال پانل به ستون (هر پانل 4 عدد) می باشند.
9)    کلیه تجهیزات ارائه شده دارای رنگ پودری کوره ای پلی استر مقاوم در مقابل صدمات محیطی و اشعه های UV خورشید می باشند.
10)    نحوه نصب پایه ها بصورت رولبولت بر روی فونداسیون بتونی و یا جوشکاری بر روی فونداسیون فلزی تعبیه شده خواهد بود.

حفاظ آپامه صنعت

 

همه این راهبند ها و حفاظ ها با بالاترین کیفیت ساخته شده اند تا بتوانیم به شما دوستان محترم ارائه دهیم تا توانسته باشیم کیفیت برتر راهبند ایرانی را برای همگان تداعی کنیم.