فروش بوم راهبند;فروش علمک راهبند;تولید کننده انواع بوم راهبند;بوم راهبند با قیمت خوب

تماس با آپامه صنعت

بوم راهبند

چرا باید بوم راهبند استاندارد باشد؟

بوم راهبند , المک راهبند , بازوی راهبند یا میله راهبند  4 نام عمده و عرفی است که بر روی بوم راهبند می گذارند.بوم راهبند انواع مختلفی دارد و بسته به نوع راهبند و توان راهبند انتخاب می‌شود. 

راهبند بازویی فنس دار

انواع بوم راهبند از نظر مکانیزم 

بوم راهبند از نظر مکانیزم به 4 دسته تقسیم میشود:

١-بوم راهبند تلسکوپی یا یک تکه 

٢_بوم راهبند 180 درجه 

٣_بوم راهبند 90 درجه 

۴_بوم راهبند فنس دار 

راهبند فنسدار

یکسری از راهبند ها دارای بوم اختصاصی خود می باشند و قرار دادن بوم متفرقه بر روی آن ها یا کلا امکان پذیر نیست چون سطح مقطع مورد نظر فرق دارد و یا اینکه باعث می شود فنر و گیربکس دستگاه آسیب ببنید  از جمله این دستگاه ها می‌شود به عمده دستگاه های ایتالیایی و راهبند حرفه ای موتور 3 فاز آپامه صنعت اشاره کرد.
بوم راهبند هایی  که به صورت استاندارد می باشد از نوع سنگین و 8 ضلعی می باشد که برخی از این بوم راه بند ها به صورت دوتیکه و مخصوص  دستگاه های خودش می باشد  به صورت یک تیکه تولید می شود. 

راهبند بازویی نرده دار
جنس بوم راهبند 
بوم راهبند گروه صنعتی آپامه از متریال فابریک درجه 1 و روکش آن را رنگ پودری الکترواستاتیک پلی استر تشکیل می‌دهد که باعث تقویت بوم می‌شود و در قسمت اولیه آن چوب جهت سخت شدن قسمت مفصل قرار می‌گیرد تا آن تقویت شود.
قیمت بوم راهبند
بوم راهبند همانطور که گفته شد بسته به نوع راهبند قیمت مختلفی دارد ولی در تاریخ نوشتن این مقاله از 10.000.000 ریال تا 90.000.000  ریال  می باشد که بوم راهبند گروه صنعتی آپامه دارای طراحی زیبا 8 وجهی و در حدود 20.000.000 ریال می باشد.

بوم راهبند گروه صنعتی آپامه به نحوه طراحی شده است که بتواند با کسر بسیاری از راهبند های بازار مچ شود و موردی برای راهبند به وجود نیاید. 

متاسفانه اکثر راهبند های ایرانی موجود در بازار به خاطر هزینه کردن کمتر و فروش با مبلغ کمتر از بوم های گرد میله ای غیر استاندارد یا قوطی های المینیومی معمولی ساده با چند عدد برچسب استفاده می‌کنند که این عامل باعث کاهش کیفیت بوم شده و خیلی از مواقع میزان کیفیت راهبند را کاهش می‌دهد اما بوم راهبند گروه صنعتی آپامه از استاندارد های روز برخوردار است و همواره کوشیده ایم تا برترین ها برای شما به ارمغان بیاوریم 

تمامی موارد ذکر شده در این مقاله اختصاصی گروه صنعتی آپامه می باشد و جهت آگاهی خریداران محترم می باشد  و هر گونه کپی برداری از روی این مقاله با ذکر منبع و نام گروه صنعتی آپامه موردی ندارد.

راهبند فنس دار