قیمت راهبند آکاردئونی برقی;مناسب ترین قیمت فروش ، نصب و تعمیر راهبند آکاردئونی و اتوماتیک;

تماس با آپامه صنعت

قیمت راهبند آکاردئونی برقی

ارائه قیمت راهبند آکاردئونی برقی بهمراه نصب وراه اندازی

قیمت راهبند آکاردئونی برقی

در این مقاله با نحوه قیمت گذاری راه بند آکاردئونی برقی بیشتر آشنا می شویم تا شما همکاران و کارفرمایان گرامی به راحتی بتوانید از این قسمت استقاده کنید و آگاهی بیشتری نسبت به قیمت راهبند و البته خود راهبند داشته باشید.

راهبند آپامه صنعت
✔️ کیفیت راهبند ارائه بهترین مدل های راهبند 
💰 قیمت راهبند  براساس مدل و نوع راهبند
⏰ زمان پشتیبانی  9 صبح الی 9شب : 09121097157
☎️ثبت سفارش سفارش تلفنی و حضوری
⌛زمان نصب نصب راهبند پس از ثبت سفارش
⭐ گارانتی ضمانت رفع و تعمیر در سریع ترین زمان ممکن

همانطور که در مقاله های قبلی سایت آپامه صنعت؛ برترین تولید کننده انواع راهبند های آکاردئونی و بازویی و امنیتی دیده اید راهبند ها دسته های مختلفی دارند اما شاید سخت ترین قسمت ارائه قیمت راهبند در حوزه راهبند آکاردئونی و راهبند امنیتی می باشد زیرا این راهبند ها مانند راهبند بازویی به صورت پک 6 متری یا 4 متری نیست و ابعاد طول و عرض و ارتفاع بسیار حائز اهمیت می باشد .ما در این قسمت قصد داریم شما را با نحوه قیمت گذاری راهبند آکاردئونی برقی که خود شامل بخش های جدایی می باشد آشنا کنیم .

 

1-    آکاردئون ها :

اولین قسمت در بخش قیمت راهبند آکاردئونی بخش آکاردئون ها می باشد در این بخش ما 3 ارتفاع داریم که از 120 سانتی متر ،150 سانتی متر و 180 سانتی متر تشکیل می شود برای مثال شخصی 10 متر راهبند آکاردئونی برقی می خواهد در ابتدا ارتفاع مورد نظر خریدار را مشخص کنید سپس طول مد نظر مشتری که همان دهانه کار می باشد را معین سپس بر حسب هر متر طول قیمت راهبند را مشخص بفرمایید.

راهبند آکاردئونی برقی آپامه صنعت

2-کشنده:

هر سیستم برقی دارای یک عدد کشنده یا لوکوموتیو می باشد که دارای بخش هایی مجزا است در کارخانه آپامه صنعت اولین و تنها تولید کننده راه بند های آکاردئونی برقی در ایران از متریال درجه 1 ایرانی استفاده می شود تا با افتخار اجناس این کارخانه در اختیار شما دوستان قرار گیرد.
لیست این متریال را می توانید در قسمت راهبند آکاردئونی برقی در صفحه اصلی ببنید .
تمام کشنده های گروه صنعتی آپامه توان کشیدن آکاردئون ها تا طول 50 متر را دارا می باشد.

کشنده راهبند آکاردئونی برقی

3-زیر سازی یا ریل گذاری :

یکی از مراحل نصب و راه اندازی مرحله ریل گذاری می باشد در این مرحله با استفاده از نقشه های کاملا طراحی شده و دقیق گروه صنعتی آپامه خریداران محترم می توانند بر حسب نوع سازه ای که خریداری کرده اند زیر سازی انجام دهند .شاید برای شما هم سوال باشد چرا بر حسب نوع سازه مگر این سازه ها با هم فرق دارند در پاسخ باید گفت بله راهنبد های گروه صنعتی آپامه تماما مهندسی ساز بوده و به خاطر حفظ تعادل در ارتفاع مختلف و زیبایی سازه از نظر زیباشناختی با هم فرق دارند که این نقشه هنگام خرید راهبند از کارخانه یا نمایندگان فروش این شرکت به شما خریداران محترم تحویل داده می شود.
برای قیمت گذاری منطقی در این مبحث حتما بایستی قیمت روز میلگرد و قیمت روز نادوانی و بتن و ... را در دست داشت ولی در حال حاضر قیمت زیر سازی سازه ها در شهر های مختلف کشور از متری 15.000.000 ریال تا 25.000.000 می باشد .

نصب راهبند آکاردئونی برقی

4-    هزینه نصب الکتریکال و مکانیکال :

این مبحث بیشتر به نصابان کار ارتباط پیدا میکند که در کدام شهر این سازه بایستی نصب شود ایاب و ذهاب آن ها به چه صورت است و قضایای این چنینی البته در حالت کلی هزینه نصب و راه اندازی گیت کنترل تردد بر حسب درصدی از کل مبلغ فاکتور می باشد که در حاضر صنف درب اتوماتیک و راهبند حدودا 10 درصد اجرت نصب دارند .

نصب راهنبد آکاردئونی برقی