تولید کننده انواع راهبند آکاردئونی و راهبند بازویی ایرانی با تردد نامحدود

تماس با آپامه صنعت

راهبند مجتمع تجاری

راهبند برقی مورد استفاده در مجتمع های تجاری و مسکونی

در سالیان گذشته با پیشرفت علم و تکنولوژی و حوزه عمران و سازه در سراسر دنیا ساختمان ها و مجتمع های تجاری بسیار زیبایی با روش های روز دنیا ساخته شده اند که می‌توان این موضوع را پیشرفت در این زمینه دانست یکی از ارکان مهم هر مجموعه قسمت حفاظت و یا بهتر بگوییم همان حراست آن مجموعه ها می باشد که وظیفه تامین امنیت مجموعه را برای ساکنین و مشتریان بر عهده دارد پس بایستی به بهترین شکل این قسمت را زیر نظر گرفت تا با بالاترین نوع امنیت را داشته باشیم و افراد از خرید کردند در این مجتمع های تجاری یا از سکونت در این مجتمع ها رضایت کامل را داشته باشند. حال بحث مورد نظر اینجا شروع می‌شود که چه ترفند های را باید به کار برد تا این عمل به نفع احسنت انجام شود؟؟؟؟
در ابتدا باید تجهیزات رایانه ای و شبکه ای مانند دوربین و ابزار های مورد نیاز حراست را فراهم کرد سپس باید از نیروهای ماهر و زبده دعوت کرد تا در این قسمت آماده به کار شوند.


حالا پرسش اینجا هست که آیا این دو مورد کافیست و پاسخ این سوال قطعا کلمه خیر هست چون شما تجهیزات دوربین دارید و نیروی ماهر هم وجود دارد ولی وسیله برای کنترل این افراد خیر پس باید بریم سراغ گیت‌های کنترل تردد که شامل انواع راهبند از نوع

1- راهبند بازویی
2- راهبند بازویی فنس دار
3- راهبند بازویی تاشو
4- راهبند آکاردئونی برقی
5- راهبند آکاردئونی اتوماتیک
6- راهبند آکاردئونی دستی
7- راهبند امنیتی بولارد
8- راهبند امنیتی صفحه ای

9- انواع تایر کیلر

است بروید.

هر معبری راه بند مورد نیاز خود را می پسندد اگر معبر شما شهری است پس حتما باید از نوع بازویی یا آکاردئونی استفاده کنید اگر معبر شما امنیتی است پس حتما گوشه چشمی به راهبند آکاردئونی برقی یا راهبند آکاردئونی اتوماتیک و راهبند های امنیتی داشته باشید چون در معابر نظامی و امنیتی ما باید درصد امنیت را بالا ببریم. حالا بریم سراغ چنتا مثال که کامل بتونیم با این مدل راهبند ها و نحوه ی استفاده این مدل راهبند ها آشنا بشیم.

راهبند بازویی :
از این مدل راهبند که بالاترین نوع استفاده در بازار را دارد در معابر استفاده می‌شود که میخواهند جلو تردد های خودرو ها را بگیرند این مدل راهبند ها مناسب جلو گیری از تردد افراد نیست زیرا زیر بوم این گیت ها حدودا 90 سانتی متر باز است و افراد از زیر آن ها حرکت می‌کند بیشتر در ورودی پارکینگ ها مجتمع های مسکونی و تجاری این نوع سازه ها وجود دارند زیرا این مدل قابلیت تحمل بیشتر باز و بسته شدن میان راهبند ها را داراست که این امر باعث می‌شود استهلاک این مدل بشدت کم شود.
راهبند های بازویی در چند طرح و مدل به بازار وارد می‌شوند

راهبند بازویی بوم یک تیکه
راهبند بازویی بوم تلسکوپی
راهبند بازویی بوم فنس دار
راهبند بازویی بوم تاشو 180درجه
راهبند بازویی بوم تاشو 90 درجه

حالا یه بررسی کنیم و ببینیم چه چیزی باید در کجا نصب شود .اول از همه راهبند بازویی با بوم یک تیکه این مدل راهبند ها دارای بوم های های یک تکه هستند و این بوم ها ماندگاری بالاتری نسبت به مدل تلسکوپی دارند در طرح های مختلف 8 ضلعی و گرد ومستطیل به بازار وارد می‌شوند و هر کدام دارای وزن های مختلفی نیز هستند بیشتر در راهبند هایی که قیمت آن ها ارزان تر است از بوم های 4وجهی ساده استفاده می‌شود که قیمت پایینی دارند و در نوع گرانتربه ترتیب از بوم گرد و کتابی چند وجهی استفاده می‌شود.
نوع دوم راهبند با بوم تلسکوپی این مدل راهبند ها مانند نوع اول هستند ولی تنها بوم 8 وجهی دارند مقاومت بوم به خاطر وجود تلسکوپ آن کمتر است ولی ویژگی که دارد می‌توان از 4 تا 6 متر بوم را تنظیم کرد البته در مواردی از این بوم های این تنظیم از 3.3متر تا 6 متر و در موارد سفارشی از 4 تا 8 متر میتوان تنظیم کرد.

نوع بعدی راهبند بازویی فنسدار است.

این بوم ها به چند دسته تقسیم می‌شود
دسته اول بوم فنس با ارتفاع 120
دسته دوم بوم فنس با ارتفاع 150
دسته سوم بوم فنس با ارتفاع 180
و دسته آخر بوم فنس با ارتفاع 120 وفنس های بسیار نزدیک به هم برای عدم ورود احشام به داخل آن مجتمع یا محل کار.

توجه داشته باشید هر راهبندی توان بلند کردن بوم فنس را ندارد و از این رو بایستی از راهبندی استفاده کرد که دارای م تور های قدرتمند است ویکی از این راهبند ها AVB-BR750 که توان بلند کردن بوم فنس را با هر ابعادی و ارتفاعی دارد. 

راهبند با بوم تاشو 180 و 90 درجه 

این راهبند ها برای مکان های مسقف استفاده میشه که طول های بلند را از 90 درجه و طول کم را از مدل 180 در جه می‌توان استفاده کرد. 
بیشتر برای مجتمع های تجاری که راهبند در داخل پارکینگ می باشد استفاده می شود. 

راهبند آکاردئونی برقی یا راهبنداکاردئونی اتوماتیک 

این دسته از راهبند هااز امنیت بالاتری نسبت به دسته اول برخوردار هستند چون میزان آهن آلات سنگین تری در آن بکار برده می شود و کل طول مسیر را می‌توان به راحتی محصور کرد و فضای بسیار کمی را در انتها اشغال می‌کند برای مثال هر 20 متر 3 متر اشغال می شود 
در برخی از مجتمع های تجاری می‌توان از این مدل راهبند استفاده کرد و این راهبند ها استهلاک مناسبی نیز نسبت به امنیت بالایشان دارند از موتور و گیرباکس های صنعتی استفاده می شود و با استفاده از ریل گذاری می‌توان مقاومت بالاتری را در این مورد در نظر گرفت. 
   
راهبند آکاردئونی دستی 
این مدل راهبند ها بیشتر برای مکان هایی با قابلیت پرتابل استفاده می‌شود زیرا در این معتبر بیشتر جابه جایی مد نظر است و به چندین حالت مختلف در دنیا معتبر می باشد که تمامی مدل های آن در سایت گروه صنعتی آپامه قابل مشاهده است. 

راهبند امنیتی 

این مدل راهبند ها شامل دو حالت صفحه ای و ستونی می‌شود که بیشتر در معابر نظامی و مجتمع های تجاری و اداری و مسکونی نیز مصرف دارد هزینه بالا یکی از معضلات این راهبند ها می باشد ولی از نظر امنیت اجازه ورود و خروج هر خودرویی داده نمی شود.