راه بند تایر کیلر

تماس با آپامه صنعت

راه بند تایر کیلر

راهبند تایر کیلرها، در برابر ورود یا خروج غیر مجاز وسایل نقلیه موتوری مهاجم از حفاظت بالایی برخوردار است. اگر وسیله نقلیه ای بخواهد عبور کند، بسته به مدل تایر کیلری که در محل به کار گرفته شده، لاستیک ها و یا اکسل های خودرو از بین می روند.

راه بند تایر کیلرها، در برابر ورود یا خروج غیر مجاز وسایل نقلیه موتوری مهاجم از حفاظت بالایی برخوردار است. اگر وسیله نقلیه ای بخواهد عبور کند، بسته به مدل تایر کیلری که در محل به کار گرفته شده، لاستیک ها و یا اکسل های خودرو از بین می روند. راهبند تایر کیلر را می توان به صورت جداگانه یا به همراه سایر وسایل محافظتی استفاده کرد.

راهبند آپامه صنعت
✔️ کیفیت راهبند تایلر کیلر ارائه بهترین مدل های راهبند 
💰 قیمت راهبند تایلر کیلر براساس مدل و نوع راهبند
⏰ زمان پشتیبانی  9 صبح الی 9شب : 09121097157
☎️ثبت سفارش سفارش تلفنی و حضوری
⌛زمان نصب نصب راهبند پس از ثبت سفارش
⭐ گارانتی ضمانت رفع و تعمیر در سریع ترین زمان ممکن

ویژگی های راهبند تایر کیلر

راه بند تایر کیلر با محرک برقی-هیدرولیک در هوزینگی که زیر زمین قرار گرفته است. فاصله بین هر نوار میخ دار، 200 میلی متر زمان باز شدن، 2 تا 3 ثانیه بار وارده بر هر چرخ، 100 کیلو نیوتن عمق نصب، 500 میلی متر قرار گرفتن کنترل در باکس کنترل جداگانه برای نصب بر روی دیوار ساختمان به دلیل اینکه از جنس گالوانیزه هستند در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.

راهبند تایر کیلر

دستگاه های مربوط به راه بند تایر کیلر

وسایل و دستگاه های دیگر که می توان به همراه این مجموعه به کار گرفت عبارتند از: سیستم های کنترل دسترسی، سیستم های شناسایی و نیز سیستم های پایش ترافیک برای ایجاد شرایط امنیتی بهتر. چراغ های راهنمایی و رانندگی اکومولاتورهای هیدرولیک برای سه عملکرد بالا/پایین/بالا در صورت قطع برق سه فاز. کنسول کنترل مرکزی ویدئویی، ارتباط رادیویی دو طرفه و امکان کنترل دکمه فشاری از داخل اتاق کنترل مرکزی

تکنولوژی به کار رفته در راهبند تایر کیلر

راه بند تایر کیلرها از طریق سیلندرهای هیدرولیکی با سرعت بالا به کار می افتند. مجموعه برقی شامل یک الکتروموتور، مجموعه پمپ و آکومولاتور یا اهرم برای عملکرد دستی (در مواقعی که برق قطع می شود) در فاصله 20 متری از جایی که راه بند تایر کیلر در داخل هوزینگ فولادی درزبندی شده بر روی یک پایه بتنی نصب می شود. میخ های محکم را می توان به صورت دستی یا اتوماتیک برافراشت. این کار بیشتر از 2 ثانیه طول نمی کشد و با ایجاد مانعی به ارتفاع 80 تا 450 میلی متر از عبور خودروها جلوگیری به عمل می آید. زمانی که میخ های تایر کیلر پایین می آیند کاملا با سطح جاده یکی شده و آسیبی به لاستیک ها نمی رساند.

راهبند تایر کیلرهای مکانیکی

راه بند تایر کیلرهای مکانیکی یک راه حل ایده آل برای کنترل دسترسی خودرو در مواقعی هستند که امکان استفاده از برق وجود ندارد. معمولا دو نوع از این دستگاه های مکانیکی وجود دارد: فنری یا اهرمی.

راه بند تایلر کیلر فنری

در نوع فنری، میخ ها همیشه بالا می مانند و فقط از یک جهت می توان عبور کرد.

راهبند تایلر کیلر اهرمی

راهبند تایر کیلر اهرمی سه حالت دارد: میخ ها به سمت بالا و تردد در هر دو جهت غیر ممکن میخ ها به سمت پایین و عبور غیر ممکن میخ ها به سمت بالا و عبور از یک جهت امکان پذیر است.

موارد استفاده راه بند تایلر کیلر

راه بند تایر کیلر

جاده بندها و تایر کیلرها، راه بند های ضد تروریستی هستند که در مناطق بسیار حساس مورد استفاده قرار می گیرند زیرا در این مکان ها تردد خودروهای متفرقه ممنوع است و به شدت تحت محافظت و نظارت دقیق قرار دارند. هدف از نصب این راهبند ها، مسدود کردن جاده برای خودروهایی است امکان حملات تروریستی یا انتحاری از آن ها می رود. این راه بندها نیاز به کمی حفاری و یک فونداسیون کم عمق دارند. برخی از جاده بندها را می توان روی سطح زمین نصب کرد. می توان آن ها را پایین آورد تا هم سطح زمین شده و تردد برای خودروها امکان پذیر شود یا می توان تحت زاویه ای آن ها را بلند کرد تا به عنوان راه بند عمل کرده و مانع تردد خودروها شوند. این راه بند ها به صورت دستی و اتوماتیک قابل اجرا هستند. این گونه راهبند ها عمدتا در مناطق نظامی، سفارتخانه ها، ادارات دولتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. روش دیگری که به عنوان راه بند برای خودروهای عبوری مورد استفاده قرار می گیرد از نوارهای میخی یا تایر کیلر تشکیل شده است.