راهبند کشتارگاه⭐️راهبند آکاردئونی برقی کشتارگاه دام⭐️بهترین قیمت بازار

تماس با آپامه صنعت

راهبند آکاردئونی

استفاده از راهبند آکاردئونی برقی در کشتارگاه دام و طیور بهترین گزینه برای عدم ورود احشام

همانطور که در مقالات قبل سایت آپامه صنعت گفته ایم نیاز مکان های مختلف به راهبند بسته به نوع کاربری آن دارد امروز یکی از مراکز مهم استقاده از راهبند را مورد نقد و بررسی قرار میدهیم تا ببینم چه نوع راهبند باید در آن استقاده شود.

راهبند آپامه صنعت
✔️ کیفیت راهبند آکاردئونی ارائه بهترین مدل های راهبند 
💰 قیمت راهبند آکاردئونی براساس مدل و نوع راهبند
⏰ زمان پشتیبانی  9 صبح الی 9شب : 09121097157
☎️ثبت سفارش سفارش تلفنی و حضوری
⌛زمان نصب نصب راهبند پس از ثبت سفارش
⭐ گارانتی ضمانت رفع و تعمیر در سریع ترین زمان ممکن

یکی از معابری که باید کنترل تردد در آن صورت گیرد ورودی و خروجی های کشتارگاه دام و طیور است زیرا هم خودرو های سواری و باری باید اجازه ورود و خروج داشته باشند و هم از همه مهم تر از ورود حیوانات مانند سگ و امثال آن جلوگیری گردد تا حیوانات نتوانند وارد کشتارگاه شوند.یکی از رایج ترین روش های که هم سریع است و هم مقرو به صرفه گذاشتن راهبند در ورودی و خروجی این مراکز است اما به راستی چقدر می توان با راهبند بازویی و آکاردئونی جلو ورود احشام را گرفت ؟؟؟

استفاده از راهبند بازویی:

همانطور که می دانید راهبند بازویی دارای 4 مدل است :

راهبند بازویی بوم تلسکوپی
راهبند بازویی بوم تاشو 180 درجه
راهبند بازویی بوم تاشو 90 درجه
راهبند بازویی بوم فنس
ولی از این 4 مدل کدام یک به کار این معبر می آید ؟؟؟؟

در کمال تاسف باید گفت هیچ کدام چون مدل اول فقط برای کنترل تردد خودرو ها به کار می رود ودر مدل 2 و 3 برای معابری است که محدودیت ارتفاع دارند و در مدل اخر هرچند زیر بوم راهبند از فنس هایی شکل گرفته است ولی این مدل فنس ها چون فاصله در هستند زیاد گزینه ای مناسب برای عدم ورود احشام نیست پس براستی چه باید کرد؟؟؟؟

استفاده از راهبند آکاردونی برقی :

همانطور که دیدید قطعا راهبند بازویی امر مناسبی برای عدم ورود احشام به داخل کشتارگاه دام و طیور نباشد ولی با روی کار آمدن راهبند آکاردئونی برقی این مشکل حل شد زیرا راهبند آکاردئونی برقی ورق مشبک دارای دو قسمت شامل قسمت آکاردئون ها و ورق مشبک که به صورت 100 درصدی از ورود حیوانات جلوگیری میکند.

این دسته از راهبند ها در دو دسته راهبند آکاردئونی برقی و راهبند آکاردئونی دستی در کارخانه بزرگ آپامه صنعت ساخته می شود و هدف اول گروه صنعتی آپامه بهره مندی مشتری از کیقیت بالای ساخت این دستگاه ها می باشد .

در برخی از شرکت ها که تردد بالایی دارند بهتر است از راهبند آکاردئونی برقی استفاده شود زیرا بازو بسته کردن راهبند آکاردئونی دستی شاید برای نگهبان بعد از مدتی خسته کننده شود ولی درمعابر کم تردد و بسته می توانید از راهبند آکاردونی دستی نیز استفاه کرد.

نتیجه گیری : بهترین نوع راهبند در معابر کشتارگاه دام و طیور استفاده از راهبند آکاردئونی برقی با ورق مشبک توری تولید شده در گروه صنعتی آپامه می باشد .

جهت دریافت راهنمایی بیشتر و دریافت عکس روی کلمه راه بند کلیک کنید.