قیمت راهبند پارکینگ ⭐️راهبند اتوماتیک پارکینگ⭐️راهبند پارکینگ دستی

تماس با آپامه صنعت

راهبند پارکینگ

با خرید راهبند پارکینگ علاوه بر زیبا و مدرن کردن پارکینگ خود، ایمنی و امنیت را نیز بالا ببرید.

راهبند پارکینگ را باید پر مصرف ترین، مهم ترین انواع راهبند نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان معرفی کرد. این راهبند ها به دو منظور امنیتی و هم چنین اعمال کنترل بر روی عبور و مرور ها مورد استفاده قرار می گیرند. تقریبا همه ما چه افرادی که دارای خودرو می باشند و چه آن هایی که از نعمت این وسیله بی بهره هستند، سابقه آشنایی حداقل به صورت ظاهری با این وسیله بسیار پرکاربرد را دارا می باشیم. این راه بند ها می توانند دستی یا کاملا اتوماتیک باشند. راهبند پارکینگی با قابلیت کنترل از راه دور گزینه مناسبی برای بالا بردن سطح رفاه و کیفیت پارکینگ ها در بیمارستان ها، هتل ها ، کارخانه ها و حتی جلو درب مکان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد.

در هنگام ورود خودرویی به محوطه نگهبان می تواند کاملا آنرا وارسی کند و اگر مشکلی نبود راه بند را باز کند اما اگر شک و شبه ای وجود داشته باشد ، نگهبان به راحتی می تواند از باز کردن راهبند تا بر طرف شدن شک ها خودداری کند، اما در مکان هایی که مسائل امنیتی زیاد مهم نباشد، تنها راهبند ها جهت یک ایست به کار برده می شود و بعد از نزدیک شدن خودرو ، راهبند به صورت اتوماتیک باز می شود. 

انواع مدل راهبند پارکینگ

راه بند پارکینگ را به صورت کلی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می نماییم، دسته اول را باید راهبند پارکینگ دستی(راه بند مکانیکی) معرفی نماییم. دسته دوم از راهبند ها که البته خود به انواع مختلفی نیز به عنوان زیر شاخه می توانند قابلیت دسته بندی داشته باشند را راهبند های پارکینگی دارای موتور بالابر می نامیم.
ارتفاع راه بند ها یک متر ولی طول آنها متغیر است و با توجه به محل نصب تعیین می شوند. تمامی راهبند ها در بازار ترافیک با بالاترین کیفیت و ضمانت قابل اعتماد به فروش می رسد و همچنین نیروهای متخصص شرکت آپامه صنعت آماده به خدمت برای نصب و راه اندازی محصولات خریداری شده نیز هستند.

راهبند پارکینگ دستی

راهبند پارکینگ دستی در واقع از روی نام آن ها مشخص است که به چه نوع راهبندی گفته می شوند. که لازم است برای بلند کردن و یا خوابانیدن آن ها از نیروی دست استفاده شده تا راهبند را بالا و پایین نماییم. از این نوع از راه بند ها البته در موارد بسیار زیادی تاکنون سال ها است که استفاده شده و به احتمال زیاد تا مدت زمان طولانی ای نیز در آینده استفاده خواهد شد.

این نوع از راهبند معمولا از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که می تواند به کمک این موتور به راحتی و بدون اتلاف وقتی زیاد بلند شده و باعث آزاد شدن مسیر تردد گردد، و پس از اتمام کار تردد برای خودرو های مجاز، در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به استفاده از نیروی مکانیکی دستی یک فرد که ملزم به حضور فیزیکی در محل خواهد بود،می تواند بسته شده تا به این ترتیب به کمک بسته شدن مسیر،امنیت و نظم و انضباط داخل محیط پارکینگ را به همین سادگی افزایش داد.

قیمت راه بند پارکینگ

راه بند پارکینگ بسته به میزان اندازه و قد خود، میزان موادی که در آن ها استفاده شده است. و موارد بسیار دیگر، دارای قیمت های متنوعی بوده که به دلیل نوسانات قیمتی کنونی داخل کشور نمی توان به صورتی صریح برای آن ها قیمتی عنوان نمود. به همین خاطر بهتر است تا با شرکت آپامه صنعت برای تعیین میزان قیمت تماس حاصل نمایید.

ویژگی های راهبند پارکینگ

در انواع بوم راه بند پارکینگی ها ال ای دی هایی برای دید بهتر در شب وجود دارند و حداکثر زاویه چرخش آنها تا 90 درجه می باشد. دمای مناسب کارکرد راهبند اتوماتیک از -20 تا +50 می باشد. بدنه فولادین راه بند پارکینگی ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و شرایط نا مناسب آب و هوایی است و در طولانی مدت کیفیت و رنگ خود را از دست نمی دهد. برخی از راه بند ها دارای ریموت و قابلیت کنترل از راه دور را دارند که با این وجود با حداقل نیروی انسانی می توان به نتیجه ای مثبت و مفید رسید.سرعت عملکرد و حرکت بوم ، بین 3 تا 10 ثانیه با توجه به نوع آنها متغیر است.

موارد استفاده از راهبند پارکینگی

راه بند پارکینگ نیز مشخص است که غالبا برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرایط کنونی و افزایش یافتن میزان قیمت غیر قابل باور خودرو در کشور، میزان حفظ امنیت خودرو ها نیز تقریبا به همین میزان افزایش یافته است، به همین خاطر استفاده از راهبند های ایمن و حساس و با کارکرد درست که دارای میزان خطای کمی نیز باشند اهمیت بسیار زیادی در کنار همین مسائل جانبی استفاده از راه بند ها پیدا نموده است.در کنار پارکینگ ها امروزه استفاده از این نوع و مدل از راهبند ها در رستوران ها،هتل ها، فروشگاه ها و یا حتی در بزرگراه ها به عنوان یک وسیله راهداری نیز رواج بسیار زیادی پیدا نموده است.